Contact
Een reparatieverzoek indienen? Mail naar opdrachten@reparaad.nl
Aandacht is één van onze kernwaarden. Niet alleen voor onze opdrachtgevers, maar ook voor wat er om ons heen gebeurt. Daarom kijken we naar morgen. Zodat we kunnen meebewegen. En dus probleemoplossend kunnen blijven. Wat zien we gebeuren in de markt? Een aantal trends op een rij.
Nederland heeft een enorme woningbouwopgave. De bouwsector heeft zijn handen vol aan het realiseren van deze nieuwe woningen. Gelukkig weten wij raad met reparaties en onderhoud aan bestaande woningen. Zo ontzorgen wij de markt. Win-win!
Er heerst personeelsschaarste in de bouw. Voor vastgoedeigenaren- en beheerders is het daardoor lastig om lichte reparaties en onderhoud te realiseren. Maar die vakmensen? Wij hebben ze. En we lossen elke klus graag op.
Schaalvergroting en internationalisering zetten de toon in het vastgoedvermogensbeheer. Dit brengt nieuwe uitdagingen met zich mee. Denk aan digitalisering en flexibiliteit. Wanneer nodig proberen we er daarom te zijn, en bewegen we flexibel mee met de opdracht.
Huurders en gebruikers hebben steeds meer wensen en vragen. De oplossing? Goede (digitale) communicatie, gedurende het hele proces en met alle partijen.
Nederland vergrijst. Niet alleen de huurders, maar ook huismeesters en medewerkers van de interne onderhoudsdienst. Daarom bieden wij mankracht in de vorm van vakmensen. Een helpende hand. Onze handymans, bestaande uit jonge leerders en ervaren specialisten, staan klaar voor elke klus die de oudere generatie kan hebben.
Nederland verduurzaamt. Ook wij willen daaraan bijdragen. Door ons plansysteem rijden onze monteurs geen kilometer teveel – met minder CO2-uitstoot én papierloos werken als gevolg.