Contact
Een reparatieverzoek indienen? Mail naar [email protected]
Onderhoud in een bewoonde omgeving is veelzijdig. Met meer dan tien jaar ervaring weten we dat onderhoud binnen woningen om méér vraagt dan het klaren van de klus.
Als woningcorporatie wil je dat een bewoner ontzorgd wordt. De bewoner wil snel weten wat diegene kan verwachten. Daarom kunnen bewoners hun reparatieverzoek direct bij de servicedesk van Reparaad neerleggen. De oplossing? Die verzorgen wij. Waarbij we streven naar first-time fix. De bewoner houden we volledig geïnformeerd over de status via ons digitale platform. Zo zorgen we voor inzicht en betrokkenheid. Want goede communicatie betekent een tevreden bewoner.
Veel woningcorporaties hebben een eigen technische dienst. Toch kunnen incidenten voorkomen waar de technische dienst niet aan toe komt. Of zijn specialismen nodig die niet in huis zijn, zoals het uitvoeren van mutaties. Dit vereist flexibiliteit van vakbekwame mensen.
Bij Reparaad bewegen we daarom mee. Springen in waar je ons nodig hebt. Zorgen dat de klus geklaard wordt. Om het eenvoudig en overzichtelijk te houden werken wij met een afkoopmodel. Geen factuur per klus, maar onderhoud binnen een standaard bedrag per jaar. Op deze manier vormen wij de flexibele schil rondom de basis binnen jouw organisatie.
Onderhoud met oprechte aandacht gaat verder dan het uitvoeren van de klus. Zo zijn onze monteurs omgevingssensitief en capabel om met aandacht in een woning kijken. Ook hier fungeert Reparaad als verlengstuk van jouw woningcorporatie.
Op deze manier ontzorgen we in alles wat moet gebeuren.
Goed voor het woongeluk. Goed voor elkaar.
✔ Zetten de bewoner altijd centraal
✔ Zijn intern opgeleid op gebied van hospitality
✔ Zijn flexibel
✔ Vullen de gaten op waar jouw corporatie capaciteitstekort heeft