Contact
Een reparatieverzoek indienen? Mail naar [email protected]
Eind 2009 hebben twee Winterswijkse bedrijven, op basis van een aanbesteding voor dagelijks onderhoud van een lokale woningcorporatie, de handen ineengeslagen. Vanuit hun bouwkundige en installatietechnische achtergrond hebben zij zich toen allebei ingeschreven op deze aanbesteding. Deze vervolgens gewonnen en de daaruit voortvloeiende activiteiten ondergebracht bij, het nieuw opgerichte bedrijf, Reparaad. Dat is waar het allemaal begon.
Sinds 2010 is Reparaad in Twente en de Achterhoek actief in het dagelijks onderhoud aan vastgoed van woningworporaties en andere vastgoedbezitters. In 2014 heeft ADG Dienstengroep een meerderheidsaandeel verkregen in Reparaad. Met de gedachten dat een service organisatie goed past in het portfolio van facilitaire diensten van de groep. In de daarop volgende jaren zijn de oprichtende aandeelhouders uitgestapt en heeft ADG Dienstengroep het volledige eigendom.
ADG Dienstengroep is actief in het hart van de Nederlandse samenleving. Medewerkers van het oorspronkelijk Twentse familiebedrijf maken schoon, voeren de regie over de faciliteiten van klanten, verzorgen en verplegen mensen en steken als tijdelijke medewerkers de handen uit de mouwen. ADG Dienstengroep is ook het bedrijf achter Asito, HEYDAY, In Person, Persoonality, The Maintenance Company, Timing, TSN, YouBahn, Ziezodan en Zorgdienstengroep.
Sinds 2021 is Reparaad gefuseerd met een andere dochteronderneming van ADG, Klus2Fix. Klus2Fix was tot die tijd een klussenbedrijf dat onderdeel uitmaakte van schoonmaakorganisatie Asito. Door de krachten van Reparaad en Klus2Fix te bundelen per 1 januari 2021 is er een landelijk servicebedrijf ontstaan dat de focus heeft op incident gedreven vastgoedonderhoud voor residentieel en commercieel vastgoed. Met grote (landelijke) accounts zoals woningcorporaties, banken, politie, retailketens en fabriekscomplexen mag onze klantenportefeuille divers worden genoemd.