Veelgestelde vragen


 

Per adres, per opdracht één factuur (eventueel naar wens gegroepeerd).
De conditie van het gebouw heeft invloed op het nodige onderhoud. Wij meten daarom de gebouwconditie. Daarnaast vragen we naar prioriteiten. Keuzes zijn: betaalbaar basisonderhoud voor meerdere jaren, harde kwaliteitseisen of zelfs kwaliteitsverbetering door resultaatgericht onderhoud. Je bepaalt als opdrachtgever zelf onze inzet en dus de kosten.
Dankzij Reparaad houd je te allen tijde het overzicht. Wij registreren alles in een online portaal. Daar zie je dag en nacht de status van de verschillende onderhoudswerkzaamheden. Hiermee bieden wij je transparantie in alles dat we voor je doen.
Kies je voor Reparaad, dan kies je voor gemak voor jou én jouw cliënten. Je ontvangt van ons één overzichtelijke factuur voor elk soort opdracht(en). En jouw cliënten hoeven maar één telefoonnummer te onthouden voor elke installatie- en reparatiemelding. Deze directe manier van werken kan een aanzienlijke besparing opleveren op jouw handelingskosten.
Wanneer je jouw trouwe aannemer, installateur of schilder wilt aanhouden, regisseren wij dat voor je. Je bespaart daarmee nog steeds flink op administratief werk, want je ontvangt nog slechts één factuur voor alle werkzaamheden. Tegelijkertijd bewaken wij de kwaliteit.
Reparaad biedt je meerdere mogelijkheden: je kunt jouw eigen callcenter behouden, huurders via ons internetprogramma reparaties laten inplannen of ons callcenter inzetten. Een mix van die laatste twee opties is ook mogelijk.

Reparaad Enschede

Twekkeler Es 49, Enschede

Tel. 085 - 0092600

E-mail: info@reparaad.nl

Plan route

Reparaad BV

Vierde Broekdijk 39a

7122 JD Aalten

Plan route

Postadres

Reparaad BV

Twekkeler Es 49

7547 ST Enschede