Onze toegevoegde waarde


Door onze expertise en inrichting van onze organisatie op incident gedreven onderhoud, handelen wij storingen en reparaties in de meeste gevallen direct af. Dit zorgt voor een hoog percentage first time fix, waardoor onze opdrachtgevers flink op kosten besparen en tevreden klanten hebben.

De toegevoegde waarde van Reparaad bestaat uit een aantal elementen. Deze bepalen afhankelijk van je behoefte wat wij voor je kunnen betekenen:


Wij zijn een serviceorganisatie


Dit betekent voor onze opdrachtgevers:

  • één organisatie die integraal verantwoordelijk is (total ownership);
  • één organisatie als aanspreekpunt (single point of contact) voor de gehele keten;
  • ‘real time’ inzicht in de voortgang van onze dienstverlening;
  • Reparaad medewerkers, die zowel technische als hospitality expertise bezitten;
  • maximale ontzorging door Reparaad, waardoor onze opdrachtgevers zich kunnen focussen op de kernactiviteiten van hun eigen organisatie.


Wij zijn integraal verantwoordelijk


Dit betekent voor onze opdrachtgevers:

  • eenduidige sturing op bouwkundige en installatietechnische activiteiten (geen hokjes denken);
  • eenduidige regie op incident gedreven onderhoud;
  • een reductie op coördinatie- en toezichttaken tussen verschillende leveranciers, die tevens een besparing op overheadkosten oplevert;
  • dat maximale sturing op organisatiedoelstellingen dankzij de managementinformatie van Reparaad.


Wij bieden vakmanschap


Dit betekent voor onze opdrachtgevers:

  • betrokken en herkenbare medewerkers in dienst van Reparaad;
  • gekwalificeerde medewerkers in het bezit van juiste papieren en expertise (garantie en verantwoording);
  • alle vakdisciplines (timmermannen, metselaars, stukadoors, tegelzetters, keukenmonteurs, E-, W- en CV- installateurs, keurders) zijn beschikbaar;
  • medewerkers die zich integraal verantwoordelijk voelen voor het eindresultaat (gaat verder dan eigen werkzaamheden);
  • medewerkers die de principes van hospitality in praktijk brengen bij de klanten/gasten/bewoners van onze opdrachtgever.


Wij zijn volledig geautomatiseerd


Dit betekent voor onze opdrachtgevers:

  • een telefonische/digitale melding en intake van verzoeken van hun klanten/gasten/bewoners door ons Servicecenter;
  • dat wij 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar zijn;
  • de mogelijkheid van ‘real time’ monitoring van het gehele proces van melding en intake to uitvoering en facturatie;
  • een snelle en efficiënte intake, planning en gereedmelding (real time) door gebruik van PDA’s;
  • een volledige digitale verwerking van het administratieve proces (geen gebruik van formulieren en bonnen).


Wij zorgen voor kostenreductie


Dit betekent voor onze opdrachtgevers:

  • inzicht in de totale kosten op basis van managementrapportages en één factuur (total cost of ownership);
  • een efficiënte organisatie door een maximale standaardisatie en automatisering van processen;
  • dat wij een doelmatige inzet van onze medewerkers efficiënt organiseren, waardoor onze opdrachtgevers een maximale productiviteit realiseren;
  • dat wij met een gedifferentieerde kostprijs op activiteitenniveau, voorkomen dat overgekwalificeerde (te dure) medewerkers (te) eenvoudige werkzaamheden uitvoeren;
  • dat wij middelen en materialen inkopen en op voorraad houden;
  • minder toezicht en coördinatie vanuit onze opdrachtgever (indirecte kosten) met betrekking tot regie en uitvoering van incident gedreven onderhoud;
  • minder back office werkzaamheden met betrekking tot planning en administratieve verwerking.

Reparaad Enschede

Twekkeler Es 49, Enschede

Tel. 085 - 0092600

E-mail: info@reparaad.nl

Plan route

Reparaad BV

Vierde Broekdijk 39a

7122 JD Aalten

Plan route

Postadres

Reparaad BV

Twekkeler Es 49

7547 ST Enschede