‘Vragen’


 

Per adres, per opdracht één factuur (eventueel naar wens gegroepeerd).
De conditie van uw gebouw heeft invloed op het nodige onderhoud. Wij meten daarom de gebouwconditie. Daarnaast vragen we naar uw prioriteiten. Keuzes zijn: betaalbaar basisonderhoud voor meerdere jaren, harde kwaliteitseisen of zelfs kwaliteitsverbetering door resultaatgericht onderhoud. U bepaalt zelf onze inzet en dus de kosten.
Dankzij Reparaad houdt u te allen tijde het overzicht. Wij registreren alles in een online portaal. Daar ziet u dag en nacht de status van de verschillende onderhoudswerkzaamheden. Hiermee bieden wij u transparantie in alles dat we voor u doen.
Kiest u voor Reparaad, dan kiest u voor gemak voor u én uw cliënten. U ontvangt van ons één overzichtelijke factuur voor elk soort opdracht(en). En uw cliënten hoeven maar één telefoonnummer te onthouden voor elke installatie- en reparatiemelding. Deze directe manier van werken kan een aanzienlijke besparing opleveren op uw handelingskosten.
Wanneer u uw trouwe aannemer, installateur of schilder wilt houden, regisseren wij dat voor u. U bespaart daarmee nog steeds flink op administratief werk, want u ontvangt nog slechts één factuur voor alle werkzaamheden. Tegelijkertijd bewaken wij de kwaliteit.
Reparaad geeft u meerdere mogelijkheden: u kunt uw eigen callcenter houden, huurders via ons internetprogramma reparaties laten inplannen of ons callcenter inzetten. Of een mix van die laatste twee.

Reparaad Enschede

Twekkeler Es 49, Enschede

Tel. 085 - 0092600

E-mail: info@reparaad.nl

Plan route

Reparaad BV

Vierde Broekdijk 39a

7122 JD Aalten

Plan route

Postadres

Reparaad BV

Twekkeler Es 49

7547 ST Enschede