‘Onze toegevoegde waarde’


De visie van Reparaad is gebaseerd op zowel waarde creatie voor u als opdrachtgever, als ook voor uw klanten/gasten. De toegevoegde waarde van Reparaad bestaat uit een aantal elementen en bepaalt wie wij zijn voor u:


'Wij zijn een Service organisatie'


supportDit betekent voor u:

  • één organisatie die integraal verantwoordelijk is (total ownership),
  • één organisatie die aanspreekbaar is (single point of contact) voor de gehele keten,
  • real time inzicht in de voortgang van onze dienstverlening,
  • Reparaad medewerkers die zowel technische als hospitaliy expertise bezitten,
  • maximale ontzorging en de mogelijkheid te focussen op uw kernactiviteiten.


'Wij zijn Integraal verantwoordelijk'


integraal verantwoordelijk

Dit betekent voor u:

  • eenduidige sturing op bouwkundige en installatietechnische activiteiten (geen hokjes denken),
  • eenduidige regie op beheer en onderhoud (preventief en proactief),
  • een reductie op uw coördinatie- en toezicht taken tussen verschillende leveranciers (besparing overheadkosten),
  • dat maximale sturing op doelen organisatie mogelijk blijft op basis van managementinformatie Reparaad.


'Wij bieden Vakmanschap'


vakmanschapDit betekent voor u:

  • betrokken en herkenbare medewerkers in dienst van Reparaad,
  • gekwalificeerde medewerkers in bezit van juiste papieren en expertise (garantie en verantwoording),
  • alle vakdisciplines (timmermannen, metselaars, stukadoors, tegelzetters, keukenmonteurs, E-, W- en CV- installateurs, keurders) zijn beschikbaar,
  • medewerkers die zich integraal verantwoordelijk voelen voor het eindresultaat (gaat verder dan eigen werkzaamheden),
  • medewerkers die de principes van hospitality in praktijk brengen bij uw klanten/gasten.


'Wij zijn Volledig geautomatiseerd'


geautomatiseerdDit betekent voor u:

  • een telefonische/ digitale melding en intake van verzoeken van uw klanten/gasten door ons Service center,
  • 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar,
  • de mogelijkheid van real time monitoring van het gehele proces van melding, intake, uitvoering en facturatie,
  • een snelle en efficiënte intake, planning en gereed melding (real time) door gebruik van Pda’s,
  • een volledige digitale verwerking van het administratieve proces (geen gebruik van formulieren en bonnen)


'Wij zorgen voor Reductie kosten'


reductiekostenDoor middel van:

  • inzicht in de totale kosten op basis van managementrapportages en één factuur (Total cost of ownership),
  • een efficiënte organisatie door een maximale standaardisatie en automatisering van processen,
  • een doelmatige inzet van onze medewerkers kunnen wij efficiënt organiseren en is het mogelijk om voor u een maximale productiviteit te realiseren,
  • preventief onderhoud zijn wij vanuit een meerjarenonderhoudsplanning in staat om maximaal te sturen op reductie van bovenmatige herstel- en correctieve kosten,
  • een gedifferentieerde kostprijs kunnen wij de inzet op activiteiten niveau bepalen en wordt voorkomen dat overgekwalificeerde (te dure) medewerkers (te) eenvoudige werkzaamheden uitvoeren,
  • het inkopen en op voorraad houden van middelen, materialen en de technische service door Reparaad,
  • minder toezicht en coördinatie vanuit uw eigen organisatie (indirecte kosten) met betrekking tot regie en uitvoering van het beheer en onderhoud.
  • minder back office werkzaamheden met betrekking tot planning en administratieve verwerking.

Reparaad Enschede

Twekkeler Es 49, Enschede

Tel. 085 - 0092600

E-mail: info@reparaad.nl

Plan route

Reparaad BV

Vierde Broekdijk 39a

7122 JD Aalten

Plan route

Postadres

Reparaad BV

Twekkeler Es 49

7547 ST Enschede